برترین شرکت های سئو در ایران

۱۱ بازديد

انتخاب بهترین شرکت برای برون سپاری خدمات سئو سایت، یکی از مهم ترین تصمیماتی است که بخش دیجیتال مارکتینگ هر شرکتی میتواند بگیرد. اگر تصمیم صحیحی بگیرید، شرکت سئو میتواند یکی از بهترین شرکای تجاری شما باشد و به رشد کسب و کار شما کمک فراوانی بکند. اما اگر انتخاب اشتباهی بکنید، این عمل میتواند رشد سازمان شما را ماه ها به عقب بیندازد.

شرکت سئو چیست؟

شرکت سئو چیست

بر خلاف عقیده بسیاری از افراد، طراحی سایت نه تنها پایان کار نیست، بلکه آغاز راهی است که سئو می تواند آن را سهل تر کند. اگر بازدید کننده ای از وبسایت نداشته باشید، طراحی سایت عملا بی فایده است. اینجاست که فرایند سئو اهمیت پیدا می کند. برای ورود کاربر به سایت شما، شرکت سئو فعالیت هایی از جمله تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای با کیفیت، بهینه سازی داخلی سایت، لینک سازی و … را انجام می دهد و پس از گذشت مدتی از شروع فرایند سئو، ترافیک طبیعی از طریق گوگل وارد سایت شما می شود.

مطالب مرتبط: معرفی 5 فروشگاه اینترنتی از روغن صنعتی تا کالای خواب

معرفی 5 فروشگاه اینترنتی از روغن صنعتی تا کالای خواب
معرفی 5 فروشگاه اینترنتی از روغن صنعتی تا کالای خواب

برای سئو سایت دو راه را میتوانید انتخاب کنید:

  1. برون سپاری خدمات سئو به بهترین شرکت متناسب با نیاز های خود (بیش از 80 درصد از شرکت ها چنین عملی می کنند.)
  2. محول کردن فرایند بهینه سازی سایت به یکی از بخش های داخل شرکت و دریافت خدمات مشاوره سئو از آژانس های برتر دیجیتال مارکتینگ

اگر مورد اول را انتخاب می کنید، ما در این مقاله به معرفی 10 شرکت برتر سئو در ایران پرداخته ایم تا با دید بازتری این برون سپاری را انجام دهید.

برای انتخاب بهترین شرکت سئو چیکار کنیم؟

انتخاب بهترین شرکت سئو

برای بهترین انتخاب، طبیعتا هم باید نیاز ها و خواسته های خود را کامل بشناسیم و هم شرکت مورد نظر را بررسی کنیم. از جمله مواردی که ابتدا باید به آن توجه کنیم:

  1. اهداف و نتایج مد نظر خود را بشناسیم.

اول از همه بیاییم منطقی فکر کنیم؛ سئو در کوتاه مدت معجزه نمی کند اما در بلند مدت فرایند بسیار عالی از لحاظ تامین نرخ بازگشت سرمایه یا ROI مناسب است. برخی از کسب و کار ها انتظار ترافیک کاربر بسیار زیاد بعد از مدت یک ماهه روی سایت خود هستند که این کاملا نشدنی است.

اهداف خود را مشخص کنید و برای آن بازه زمانی تعیین کنید. اگر شرکت سئو خوبی را انتخاب کرده باشید، بدون قول رتبه دادن بعد از چند ماه به نتایج مناسبی می رسید. بهترین شرکت سئو، بصورت ماهیانه بیلان کاری از نحوه انجام کار ها و میزان پیشرفت پروژه در اختیار شما قرار می دهد.

  1. تعداد و میزان موفقیت نمونه کار های شرکت چگونه است؟

هر آژانس خدمات سئو برتری، مشتریان و نمونه کار هایی در اختیار دارد که از روند رشد و پیشرفت پروژه خود راضی بوده اند. به علاوه این باید بدانیم هیچ شرکتی وجود ندارد که رضایت 100 درصدی کارفرمایان خود را جلب کند. سئو یک علم دقیق نیست و به هیچ وجه با قطعیت نمیتوان قول یک رتبه خاص را داد بویژه اینکه رقابت در برخی صنایع بشدت زیاد است.

به هر روی، مشاهده نمونه کار های سئو یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، دید بازتری از میزان موفقیت این شرکت در اختیار شما قرار میدهد.

سئو امری زمانبر است و در این ضرب المثل قدیمی چینی بسیار زیبا به این مورد اشاره شده است:

“بهترین زمان برای کاشت یک درخت، 20 سال پیش بود. بعد از آن، بهترین زمان برای کاشتن یک درخت دیگر، الان است.”

  1. بودجه شرکت شما برای حمایت از خدمات سئو چگونه است؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید میزان بودجه ای که برای سئو هزینه می کنید را مشخص کنید. بسیار مهم است که بدانیم سئو مانند تبلیغات کلیکی و گوگل ادز، نتایج فوری به شما نمی دهد اما با برنامه ریزی های سه ماهه، شش ماهه و یکساله میتوان نتایج مناسبی از سئو دریافت کرد.

تفاوت سئو یا تبلیغات در این است که نتایج تبلیغات اینترنتی فوری و ملموس است و بهینه سازی سایت برای دریافت ورودی طبیعی (Organic traffic) به زمان نیاز دارد. اما برعکس تبلیغات که به ازای هر یک کلیک، شما مبلغی باید بپردازید، وبسایتی که سئو میشود بعد از مدتی، ورودی های زیادی به رایگان برای شما دارد. در مقاله قیمت سئو سایت بطور جامع در این مورد صحبت کردیم.

بودجه بندی شما برای سئو باید بر اساس فاکتور های میزان رقابت، اهداف و مدت زمان بازگشت سرمایه تخمین زده شود. سئو بخشی از دیجیتال مارکتینگ است و بهترین کار، دریافت خدمات یکپارچه دیجیتال مارکتینگ از آژانسی با سابقه است.

  1. پروپوزال دریافتی از شرکت مورد نظر را به دقت بررسی کنید.

بعد از مشاهده لیست بهترین شرکت های سئو در ایران که برای شما آماده کرده ایم، میتوانید با هر یک تماسی گرفته و بعد از مشاوره ای صحیح، پروپوزال آن ها را دریافت و بررسی کنید.

اغلب شرکت های سئو دو نوع پروپوزال ارائه میدهند که نوع اول متداول تر است:

  1. تعیین فرایند های سئو داخلی (مانند تولید محتوا، بهبود سرعت سایت، بهینه سازی تگ های سئو و …) و سئو خارجی (مانند لینک سازی، سرچ برند، سوشال سیگنال و …) و میزان هزینه ماهیانه نسبت به پلنی که متناسب با بودجه و اهداف شما باشد. قرارداد این شرکت ها معمولا 6 ماهه و یک ساله می باشد و بر اساس میزان فعالیت از شما دستمزد دریافت می کنند. تضمینی برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل وجود ندارد اما مشاهده نمونه کار ها و فرایند سئو آنها، مسیر را کاملا روشن می کند.
  2. این پروپوزال بر اساس نیاز شما برای بهبود چند کلمه کلیدی به شما داده میشود و به عنوان مثال پس از مدت زمان 8 ماه به این مقصود شما را می رسانند. در این نوع قرارداد مبلغ فعالیت سئو بصورت یکجا دریافت می شود و تضمین داده می شود پس از گذشت مدت زمان قرارداد در کلمات کلیدی مدنظر به رتبه بالا برسید.

مشکل روش دوم نسبت به روش اول این است که اولا ممکن است در چند کلمه کلیدی محدود ولی مورد انتظار به رتبه بالا برسید اما در روش اول در بسیاری از کلمات کلیدی رتبه می گیرید. دوما کل مبلغ قرارداد در روش دوم بصورت یکجا دریافت میشود اما در روش اول این مبلغ به تعداد ماه ها تقسیم می شود.

مهم ترین تفاوت این دو روش، در این است که باید بدانیم تضمین خاصی برای رسیدن به رتبه 1 گوگل وجود ندارد و بر فرض بعد از گذشت مدت زمان قرارداد شما به نتیجه مدنظر نرسید و کل پول را پس بگیرید، باز هم زمان هدر رفته و عقب گرد شرکت شما در دنیای دیجیتال چگونه جبران می شود؟

لیست خدمات اصلی بهترین شرکت های سئو

لیست خدمات اصلی بهترین شرکت های سئو

  1. سئو و بهینه سازی داخلی

سئو داخلی یا on page تمامی فرایند های بهینه سازی است که روی سایت و بصورت داخلی انجام میگیرد. از جمله مهم ترین فعالیت های سئو داخلی:

  • بهینه سازی سرعت سایت
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید محتوای سئو شده
  • بهینه سازی تگ های HTML داخل سایت
  • استفاده از انواع اسکیما
  • و …
  1. سئو خارجی

سئو خارجی یا off page به زبان ساده، تمامی کار هایی است که در فضای اینترنت برای درک بهتر گوگل و شناخته شدن سایت صورت می گیرد. از جمله فعالیت های سئو خارجی:

  • لینک سازی
  • رپورتاژ خبری
  • برند سازی
  • سوشال سیگنال
  • و …
  1. مشاوره سئو

مشاوره سئو برای کسب و کار ها، بخصوص آن هایی که قصد برون سپاری خدمات سئو خود را ندارند، ایده آل است. برترین شرکت های سئو همواره مشاوره های دلسوزانه و رایگانی به کسب و کار ها ارائه می دهند. علاوه بر مشاوره رایگان، امکان دریافت مشاوره تخصصی و آنالیز سئو نیز در این شرکت ها فراهم شده است.

10شرکت برتر سئو در ایران

  1. آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف

بخش خدمات سئو ایران وب لایف، همانند بخش طراحی سایت این شرکت، یکی از پایه های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ برای رشد کسب و کار شماست. (شما همچنین می توانید برای مشاهده لیستی کامل از برترین شرکت های طراحی سایت در ایران، مقاله بهترین شرکت طراحی سایت را مطالعه کنید.)

خدمات ایران وب لایف

از جمله خدمات این آژانس برای رشد کسب و کار شما:

  • خدمات طراحی سایت
  • خدمات سئو سایت
  • طراحی اپ موبایل
  • مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات کلیکی
  • خدمات عکاسی

نمونه کار های سئو ایران وب لایف

همانطور که گفتیم، تعداد و کیفیت نمونه کار های شرکت سئو، برگ برنده ای است که اعتماد شما را می تواند جلب کند. از جمله نمونه کار های سئو ایران وب لایف:

  • مشاوره سئو و لینک بیلدینگ مجموعه دکتر عبیدی (رتبه 1 گوگل در بسیاری از عبارات سلامتی مانند سنگ کلیه، زخم معده، تبخال، افسردگی و …)
  • سئو مجموعه تولیدی پاکسان (طراحی سایت و خدمات شبکه های اجتماعی این شرکت نیز بر عهده ایران وب لایف است.)
  • سئو سایت صنایع مفتولی آهنیتو (دارای رتبه بالا در صفحه اول در کلماتی مانند فنس، توری حصاری، توری سرندی، توری فرنگی، توری لوزی و … + رشد بیش از 3000 درصدی در کلیک سایت از ابتدای پروژه)
  • سئو سایت مجتمع چاپی سیناپکینگ (دارای رتبه 1 تا 3 در کلماتی مانند برچسب اموال، هولوگرام، بسته بندی، لیبل پشت چسب دار، لیبل pvc، ساخت جعبه کادو، جعبه سخت، پیکسل چیست و …)
  • سئو سایت کارترزلند (دارای رتبه بالا صفحه اول در کلماتی مانند خرید لباس نوزاد، سرهمی دخترانه، رامپر، کاپشن کودک، سایز لباس نوزاد، قیمت سیسمونی، لیست سیسمونی، خواباندن نوزاد و …)
  • سئو سایت فوراور ایران (دارای رتبه 1 در تمامی الفاظ مربوط به شرکت فوراور مانند محصولات فوراور، فوراور، بهترین خمیر دندان دنیا و …)
  • سئو سایت مدحت وود (دارای رتبه 1 در عبارات پلای وود، پلی وود، تخته چندلایی، قیمت پلای وود و …)
  • سئو سایت قفل هوشمند تنسر (دارای رتبه بالا در صفحه اول در کلماتی مانند قفل هوشمند، قفل هتلی، قفل مسکونی، دستگیره الکترونیکی و …)
  • سئو سایت شرکت بازرگانی دامون مبنا
  • سئو سایت خانه چمن
  • سئو سایت الوخشکبار
  • سئو سایت مژیتو و …

احترام به عقاید و خواسته مشتری در ایران وب لایف اصل اول می باشد و تعهد به کسب رضایت کارفرما و مسئولیت پذیری جزئی از فرهنگ سازمانی این شرکت شده است، به همین دلیل نام این آژانس به عنوان بهترین شرکت سئو در ایران در صدر لیست آمده است.

آدرس و اطلاعات تماس با ایران وب لایف

  • آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، قبل از پل سید خندان، کوچه موزه (بسطامی)، پلاک 31
  • شماره تماس: 86047486-021 و 88540623-021
  • ایمیل: info@iranweblife.com

  1. شرکت سئوکار

شرکت سئوکار

هر چقدر از طراحی سایت خود شرکت سئوکار میتوان انتقاد کرد، در زمینه سئو، نمونه کار های قابل اعتمادی دارند. از جمله نمونه کار های سئو کار میتوان به فرروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سایت تخفیفان، سایت ساختمان، سایت مرکز آهن و … اشاره کرد. انجام تعهد، کسب رضایت مشتری و استفاده از اصول سئو، از جمله دلایلی است که نام این شرکت را در میان لیست بهترین شرکت سئو در ایران درج شده است.

خدمات شرکت سئوکار

از جمله خدمات شرکت سئوکار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات سئو
  • آنالیز سایت
  • مشاوره سئو
  • آموزش سئو

آدرس و اطلاعات تماس با سئوکار

  • آدرس: تهران، تهرانسر، بلوار گلها، ساختمان دلتا
  • شماره تماس: 44558001
  • ایمیل: support@seokar.com

 

  1. شرکت وبسیما

شرکت وبسیما

وبسیما جزو قدیمی های سئو و بهینه سازی بوده است و واقعا از انصاف به دور است که نامش در لیست برترین شرکت های سئو نیاید. البته این قدیمی بودن و برند وبسیما، باعث میشود هزینه بهینه سازی سایت شما بیشتر از حالت عادی شود. امروزه وبسیما بیشتر خدمات خود را معطوف به آموزش و آکادمی کرده و در کنار آن، به طراحی سایت و سئو نیز می پردازد.

متاسفانه نمونه کار مربوط به سئو در این سایت پیدا نکردیم.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت وبسیما

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، نبش بلوار صبا
  • شماره تماس: 22623473
  • ایمیل: info@websima.com

 

  1. آژانس بازاریابی نوین

شرکت نوین

نوین نیز همانند ایران وب لایف، یکی از بهترین ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ و البته سئو است. هر چند که در سال های اخیر بیشتر به سمت کمپین های تبلیغاتی و ادز رفته و نمونه کار های سئو کمی دارد، اما در بخش آموزش سئو جزو پیشتازان است. از جمله خدمات این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات در گوگل
  • رپورتاژ خبری
  • تبلیغات کلیکی
  • ایمیل مارکتینگ
  • سئو و بهینه سازی
  • بازاریابی محتوا
  • طراحی سایت
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت نوین

  • آدرس: تهران، خیابان فاطمی، کوچه خزان، پلاک 2
  • شماره تماس: 58438
  • ایمیل: info@novin.com

 

  1. شرکت سئو 24

شرکت سئو 24

شرکت سئو 24 نیز یکی از بهترین شرکت های سئو ایران است که در زمینه رپورتاژ آگهی، بهینه سازی سایت، مشاوره سئو و آموزش آن فعالیت میکند. به گفته خود این سایت، سئو 24 حدود 15 سال است که در زمینه سئو، خدمات ارزشمندی به مشتریان داخلی و خارجی خود می دهد.

نمونه کار های سئو 24

  • مشاوره سئو پلتفرم یکتانت
  • سئو کلینیک نیک آوا
  • سئو سایت داده کاوه پارس
  • سئو سایت لوله آنلاین
  • سئو سایت کارتن سازی پارت
  • و …

اگر دنبال شرکتی هستید که خدمات سئو خود را به آنها واگذار کنید، سئو 24 یکی از گزینه های مطلوب است. احترام به مشتری، قدمت و نمونه کار های مناسب از جمله دلایلی است که این شرکت راه خود را به لیست 10 شرکت برتر سئو در ایران باز کرده است.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت وب 24

  • آدرس: تهران، خیابان گاندی، کوچه بیست و سوم، پلاک 3
  • شماره تماس: 86086906
  • ایمیل: contact@web24.ir

 

  1. شرکت سئو ایران

شرکت سئو ایران

سئو ایران نیز یکی از قدیمی ترین های بهینه سازی در ایران است که برخی نمونه کار های آن به سال 83 برمیگردد. سئو ایران خدمات سئو خود را اینگونه طبقه بندی کرده است:

  • آنالیز سایت
  • بهینه سازی سایت
  • مشاوره سئو

نکته ای که در بررسی ها به آن رسیدم، این بود که بسیاری از نمونه کار های این شرکت حتی تازه تر ها که به رتبه 1 رسیده بودند (به عنوان مثال سال 97) در حال حاضر در صفحه اول هم نبودند و این مقداری باعث شک کردن به بلند مدت بودن نتایج سئو توسط این شرکت می شود. به هر حال از جمله نمونه کار های تازه این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایت گل گیفت
  • شرکت پناد پلاستیک
  • شرکت فرا پیامک
  • شرکت والکس و …

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت سئو ایران

  • آدرس: تهران، چیذر، میدان ندا، ساختمان شاب
  • شماره تماس: 22695712

 

  1. شرکت سئویاب

شرکت سئو یاب

مشکلی که در اغلب شرکت های سئو وجود دارد، گریبانگیر سئویاب نیز شده است. این شرکت های باید بدانند UX و UI ضعیف میتواند کیفیت خدمات را هم تحت تاثیر قرار دهد و حتی اگر باکیفیت ترین خدمات سئو را هم ارائه دهند، باز هم مشتری سردرگم می شود. به هر حال نمونه کار های موفق و جلب رضایت مشتری سبب شده تا نام این شرکت هم در بین برترین ها قرار بگیرد.

از جمله نمونه کار های سئویاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سئو سایت تجهیزات پزشکی کاویان
  • سئو سایت چاپ بلوط
  • سئو سایت اروند پلاس
  • و …

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت سئویاب

  • آدرس: تهران، جردن، ساختمان آناهیتا
  • شماره تماس: 88201523
  • ایمیل: info@seoyab.com

 

  1. شرکت سئو اکسپرت

 

وبسایت سئو اکسپرت فعالیت های خود را در موارد زیر دیده است:

  • سئو و بهینه سازی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی پورتال
  • ادز گوگل
  • تولید محتوا
  • رپورتاژ آگهی

متاسفانه در این سایت نیز خبری از نمونه کار هایی برای جلب نظر کارفرما نبود.

آدرس و اطلاعات تماسی شرکت سئو اکسپرت

  • آدرس: تهران، انتهای خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان موسیوند، کوچه پروین
  • شماره تماس: 28425057
  • ایمیل:
  • info@seoexpert.ir
منبع